Maseczka So Bio z olejem arganowym

Cześć!

Po wypróbowaniu świetnego kremu BB- So Bio- KLIK, chciałam sprawdzić też inne produkty tej marki. Wybór padł na odżywczą maskę do twarzy z olejem arganowym (KLIK). Dostałam ją do przetestowania od sklepu matique.pl. Używam jej już od trzech miesięcy i mogę napisać więcej na jej temat, zapraszam jeśli jesteście zainteresowane:)




Od producenta:
Maseczka do twarzy o bogatej konsystencji, wzbogacona olejem arganowym z upraw biologicznych oraz wyciągiem z baobabu, zapewnia twojej skórze pierwiastki odżywcze niezbędne dla jej komfortu, przywracające równowagę warstwy hydrolipidowej.
Odżywiona i nawilżona skóra staje się elastyczna i delikatna.





Maska  ma gęstą, kremową konsystencję i żółty kolor. Pięknie pachnie cytrusami:) Dobrze się ją nakłada i szybko wchłania się, czasem zostawiam ją na twarzy na noc. Po zmyciu skóra jest miękka, gładka, odżywiona i nawilżona. To najlepsza ekologiczna maseczka do twarzy jakiej do tej pory używałam. Ratowała moja skórę zwłaszcza w okresie grzewczym, kiedy suche powietrze wykańczało moja skórę. 

Jak na kosmetyk z certyfikatem ekologicznym nie jest bardzo droga. Za tubkę o pojemności 75 ml  w regularnej cenie trzeba zapłacić 43,90 zł. Wystarcza na wiele użyć i jest watra swojej ceny. Zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie jeśli chodzi o skład i działanie. 
Wydaje mi się, że sprawdzi się na każdej skórze, które potrzebuje odżywiania i nawilżenia. 




Stosowałyście kiedyś tą maskę, albo inne kosmetyki So Bio? Jeśli tak to jak się sprawdziły?

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. nie stosowałam żadnego produktu So Bio ,ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic od nich nie miałam:) po opisie stwierdzam, że warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska wygląda interesująco zwłaszcza, że lubię olejek arganowy :) Jednak ta cena to dla mnie trochę za dużo jak na maskę ;/ Na ile użyć starcza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie bogate i wartościowe maseczki do twarzy. Tej nie używałam, ale do tej pory najprzyjemniejsza z jaką miałam styczność to maseczka różana Dr.Hauschka :-) żałuję jedynie, że taka droga ona jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z So Bio mam ochotę na krem BB, który recenzowałaś. Naczytałam się o nim tyyyyle dobrego!
    Maska ma piękny skład, rozejrzę się za wszystkimi maskami w Monoi Tiara i wybiorę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam tej maski, ale potrzebowałabym czegoś własnie takiego. Szkoda, że cena taka ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo fajnych kosmetyków przedstawiasz, a moja lista zakupów rośnie... :) Jednak najpierw chyba wypróbuję ich BB

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger