Krem BB So Bio Ethic

Cześć!

Krem trafił do mnie dzięki matique.pl dwa miesiące temu i od tej pory używam go codziennie. W internecie nie znalazłam negatywnych opinii na jego temat, w ostatnim czasie wiele blogerek rozpisywało się o świetnym działaniu kremu.




Krem BB SO BIO ETIC to nawilżający podkład z naturalnym kryciem i wygładzającą teksturą. Jego formuła 5 w 1 daje wszystkie korzyści zmierzające do uzyskania perfekcyjnej cery. Łaczy makijaż z pielęgnacja skóry.

Aplikuje się go bardzo łatwo, dobrze się rozprowada i świetnie kryje. Po nałożeniu tego kremu nie używam juz moich minerałów.Kryje zaczerwienienia skóry i wyrównuje koloryt.
Na zimę jest idealny, bo dzięki zawartości oleju z jojoba, mimoza, granatu i słonecznika nawiża skórę. Może nie sprawdzić się u dziewczyn z tłustą cerą.

Krem ma filtr mineralny SPF 10, więc nie jest to dobra ochrona przed slońcem.


Stosuję ten organiczny krem BB już od kilku tygodni i jestem bardzo zadowlona. Wygładza i rozświetla skórę. Nie daje matowego wykonczenia, żeby skóra sie nie świeciła konieczny jest puder. 




Do wyboru mamy dwa odcienie, ja posiadam jaśniejszy, uniwersalny klor. Ma brzoskwiniowy, cieply odcień i dobrze stapia się ze skórą. Jest trwały i utrzymuje na skórze cały dzień.
Jest bardzo wydajny, to bardzo gęsty krem i potrzebuje go bardzo niewiele. Używam go codziennie już od dwóch miesiący i mam jeszcze połowe opakwania. Na pewno do niego wrócę, nie spodziawałam się aż tak dobrego działania.
Kosztuje 60 zł, więc mniej niż większość ekologicznych kremów BB. Biorąc pod uwagę wydajność, cena nie jest aż tak wysoka.






Nie zawiera parabenów, silikonów, zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego.

Skład:


Anthemis Nobilis Flower Water*, Aqua (Water), Dicaprylyl Ether, Dicaprylyl Carbonate, Coco-Caprylate/Caprate, Cocoglycerides, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Hydrogenated Castor Oil, Acacia Decurrens/Jojoba/Sunflower Seed Wax/Polyglyceryl-3 Esters, Lauroyl Lysine, Zinc Oxide, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Trihydroxystearin, Sodium Levulinate, Iris Germanica Root*, Oryza Sativa (Rice) Hull Powder*, Parfum (Fragrance), Punica Granatum Seed Oil*, Aluminum Hydroxide, Sodium Benzoate, Bisabolol, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Undecylenate, Glycerin, Silica, Sodium Lauroyl Glutamate, Phytosphingosine, Lactic Acid, Lysine, Magnesium Chloride, Geraniol, Tocopherol, Citronellol, Rosmarinus Officinalis(Rosemary) Extract*. MAY CONTAIN: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDES), MICA, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES). ?
* z rolnictwa ekologicznego
99% skłądników jest pochodzenia naturalnego
37% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego







Miałyście okazję stosować ten krem? Dajcie znac jak sprawdził się u Was:)


Pozdrawiam:)

25 komentarzy:

  1. Kusi mnie od dawna, tylko brak rzetelnej informacji odnośnie testowania na zwierzętach powoduje, że go nie kupiłam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i fajny, tylko cena nie fajna, ja używam BBz Garniera dla mnie idealny, lekki i wogóle.

      Usuń
  2. Piękny produkt :) Certyfikowany i bosko się zapowiada, zapisuję na listę, dzięki :) Ja aktualnie stosuję kremy Sylveco, brzozowy jest idealny na zimową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i używam. Kryje lepiej niż nie jeden podkład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go, ale niestety nałożyłam tylko raz, bo kolor jest za ciemny, mimo, że mam najjaśniejszy odcień ;/ wielka szkoda, że nie ma w ofercie niczego dla prawdziwych bladziochów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szkoda że są tylko 2 odcienie.

      Usuń
    2. Dokładnie, też jestem bladziochem, a tak niewiele by brakowało by wreszcie mieć coś dobrego :(

      Usuń
    3. Krem CC ma 3 kolory może znajdziesz coś dla siebie:)
      Tutaj możesz je znaleźć:
      http://www.matique.pl

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię azjatyckie BB, ale wiem, że to sama chemia, strasznie mnie zainteresował ten eko BB, muszę go wypróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze kryje ? Muszę go wypróbować ! Są kolorki dla porcelanowej cery ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje bardzo dobrze, jasny odcień jest bardzo uniwersalny.

      Usuń
  8. u mnie genialnie, pisałam o nim:)

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy na lato pod filtr będzie dobry ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, używam obecnie, jest świetny. A w duecie z pudrem Honey Bee Gardens wygląda nawet lepiej niż moje ukochane minerały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale zaraz sprawdzę ten puder:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam go wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym go, ale kosztuje tyle, co dwa moje podkłady...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, mam mieszaną cerę i teraz mieszane uczucia co do tego kremu, a już byłam zdecydowana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger