Ananas, awokado, banan i spirulina

Cześć!

Kupiłam ostatnio pyszne i soczyste ananasy. Najlepiej smakują same albo w kolorowych szejkach:) Wypróbowałam kilka kombinacji, ale ten smakował mi najlepiej.

Składniki (na 2 porcje)

- pół dojrzałego ananasa,
- pół dojrzałego avokado,
- mały dojrzały banan,
- płaska łyżeczka spiruliny,
- szklanka wody.


Jest słodki i pyszny! Polecam:) Jeśli nie przepadacie za spiruliną możecie dodać jej mniej, albo w ogóle jej nie dodawać. Więcej na jej temat możecie przeczytać TUTAJ.

Będę wdzięczna za  Wasze kombinacje ulubionych szejków:)

Pozdrawiam! 

5 komentarzy:

  1. ja ananas najczęściej wyciskam z dużą ilością zieleniny, przede wszystkim z jarmużem, sok jest wtedy zielony i słodki, ananas doskonale kamufluje smak jarmużu :) ale twoje połączenie z awokado i spiruliną też jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammm :-) ja to raczej klasycznie, owoce i jogurt naturalny/mleko/maślanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja próbowałam spirulinę, ale mi nie podeszła. ;) Ciekawy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger