Last week #47

Cześć!

Dużo czasu spędziłam w tym tygodniu na świeżym powietrzu, czuć już lato co mnie bardzo cieszy:) Czekam na nowy naturalny filtr i liczę że mnie nie zawiedzie, w razie czego mam jeszcze jeden na oku. Co rok to samo, ale wierzę, że w końcu trafię na ideał:) Trafiłyście na coś dobrego? 

Dostałam piękną przesyłkę od Resibo z nowym produktem. Serum ma świetny skład i zabieram się za testowanie. Oprócz kosmetyku w paczce było kilka przyjemnych niespodzianek. Nie wiem czy znacie ich kosmetyki, ale olejek do demakijażu nie ma sobie równych i nie mam zamiaru szukać zamienników. Jest bardzo skuteczny i wydajny:)




Byłam bardzo ciekawa książki "Wyrzuć chemię z domu", niebawem dam znać co o niej myślę. Na półkach jest coraz więcej książek o eko sprzątaniu i życiu, ale trzeba mądrze je wybierać, żeby nie czytać przedruków z internetu. Wydawnictwo znak na szczęście nie wydaje takich książek:)



Będąc w Krakowie dostałam zdrowy prezent od delikatesów ekologicznych DrPelc, które wiele razy polecałam. Lubię ich produkty, do tego mają konkurencyjne ceny i bardzo ciekawy asortyment. Na pewno zaglądnę do sklepu kiedy będę w Krakowie, ale zdecydowanie częściej wybieram zakupy online, żeby nie dźwigać dużych opakowań:)



Już dwa tygodnie minęły od Maratonu w Krakowie:) Kto nie czytał relacji może kliknąć TUTAJ. Emocje już opadły i jak już pisałam chcę przeżyć to jeszcze raz we wrześniu:) Ten start to była jedna z najlepszych biegowych decyzji. Czuję się na siłach i jestem dobrej myśli. Najgorsze będą letnie treningi w upalne dni, ale w końcu to wyzwanie, nie może być lekko. 
Po maratonie miałam 3 dni przerwy i wróciłam do regularnego biegania. Na początku odpuściłam długie dystanse, myślę że w następny weekend zrobię dłuższe wybieganie. To zdecydowanie bieganie 25 km w każdą niedzielę przygotowało mnie najlepiej do maratońskiego debiutu. Lubię takie długie trasy, można się wyciszyć i odpoczywać w biegu. Polecam spróbować:) Macie jakieś sportowe wyzwania na najbliższe miesiące? 



Udanego tygodnia!

Pozdrawiam,
Daria

13 komentarzy:

  1. Jaka piękna paczka od Resibo <3 duży plus dla nich za to

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku testuję krem na słońce faktor SPF 50+ od Eco, na razie smarowałam się nim na naprawdę duże słońce i jest OK. Niestety kiepsko się rozprowadza na skórze, więc szukam dalej ;) Plus, że ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najgorsze w naturalnych filtrach, są bardzo gęste i białe. Dużo olejków w składzie też może odbić się na skórze w czasie upałów. Może w tym sezonie znajdę coś dobrego:)

      Usuń
  3. Olejek do demakijażu z Resibo marzy mi się już od dawna :P chyba jestem monotonna ciągle o tym powtarzając :) nadal jednak wykańczam zapasy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić, też wolę wykończyć zapasy, żeby kosmetyki nie zalegały:)

      Usuń
  4. Resibo przesłało Ci cudowna paczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Resibo rośnie w moich oczach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad zakupem tej książki, ale wstrzymam się i poczekam na Twoją recenzję ;) Poza tym od jakiegoś czasu poszukuję sprawdzonych delikatesów on-line ze zdrową żywnością oferujących produkty w "rozsądnych" cenach - tak więc dziękuje za polecenie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać jak ją przeczytam, a sklep DrPelc polecam, kupuję tam od kilku lat:)

      Usuń
  7. z Resibo nie mialam jeszcze nic.....a odnosnie biegania to moja kondycja slabiutka;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger