Tydzień w zdjęciach

Cześć!

Lubicie skubać słonecznik? Jak bardzo, świeże ziarna są zdecydowanie najlepsze:)




Kukurydza najlepiej smakuje mi na surowo, bez dodatków. Kupuję ją w większych ilościach i jem prawie codziennie. 




Melony kupuję kiedy znajdę je gdzieś w promocji, nie mam ulubionego, wszystkie mi smakują:)



Kilka zdjęć z spaceru, lubię takie widoki. 










Taki piękny obiad zrobił mi mój mąż:)



Było też wielkie sokowanie, kupiłam dużo marchwi, selera, jabłek, trochę gruszek i buraków. Soki były pyszne. Sporo przy nich roboty i sprzątania, dlatego na co dzień zdecydowanie wybieram szejki. Koktajle są znacznie mniej wymagające i nic się nie marnuje:) Ale od czasu do czasu lubię świeże domowe soki. 





Zapasy orzechów, bakalii, kaszy, pestek i płatków, powinny wystarczyć na dłuższy czas. Większe zakupy wychodzą takiej niż ciągłe dokupowanie małych opakowań. Od dawna zaopatruję się w jednym, sprawdzonym sklepie i jestem zadowolona:)





Miłego dnia!


Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Kukurydzę i słonecznik uwielbiam. Generalnie mamy teraz świetny okres do zajadania się owocowymi i warzywnymi pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wprost uwielbiam soczek marchewkowy z dodatkiem buraczka. Ale fakt, sprzątania po tym co nie miara, dlatego rzadko piję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ile pyszności na ostatnim zdj ;)
    uwielbiam świeżego słonecznika

    OdpowiedzUsuń
  4. Kukurydza to ostatnio mój przysmak :) A słonecznik uwielbiam, ale bardzo dawno go nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kukurydzę i zaraziłam tą miłością mojego lubego i w tym roku dużo jej zjadamy. :) Fajne zapasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, uwielbiam takie małe pomidorki, moja mama ma kilka krzaków. Muszę sprawdzić czy u mnie słonecznik jest już gotowy do konsumpcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Soki własnej roboty zwykle robię jesienią, latem jednak wybieram koktajle, korzystam z ogromnej ilości sezonowych owoców. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle dobra na tych zdjęciach :) piękne widoki i mnóstwo pyszności. Tylko pozazdrościć, że mąż obiad zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolne jest, jak ma chęci robi jeszcze piękniejsze obiadki:)

      Usuń
  9. Jesz surową kukurydzę? Ech u mnie w tym roku nie ma słoneczników... Ale inne dobroci jak najbardziej, ładne zdjęcia, a w szczególności obiekty fotografowane ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jem surową kukurydze jest pyszna i słodka:)

      Usuń
  10. Zdradzisz w jakim sklepie się zaopatrujesz w bakalie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można się wprowadzić? Lubię słonecznik, cudne widoki i wszystko mi się podoba, a kukurydzę na surowo chętnie się nauczę jeść. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurokliwe widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, Wy mnie kiedyś wykończycie! Dopiero co opróżniłam talerz z czekoladowych babeczek... Zobaczyłam zdjęcia i zachciało mi się jeść.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile pyszności, też najbardziej lubię świeże ziarna słonecznika :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger