Melvita- olej arganowy w rolce

Cześć!

Olej arganowy jest bardzo dobrze znany ze swoich właściwości pielęgnacyjnych i odżywczych. Zawdzięcza je między innymi witaminie E i kwasom omega. Łagodzi problemy skórne i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Po jego użyciu skóra szybciej się regeneruje. To jeden z najbardziej szlachetnych i drogich olejów. Nie będę się o nim rozpisywać, bo jest popularny i wiele dziewczyn wspomina o nim na blogach. 
Ucieszyłam się kiedy znalazłam do w opakowaniu z rolką. 




Marka Melvita założona została we Francji przez Bernarda Chevillata- biologa oraz pszczelarza jednocześnie. Kosmetyki tej francuskiej firmy są kosmetykami otrzymywanymi z naturalnych i organicznych produktów. Firma działa od 1983 r. a jej kosmetyki spełniają warunki ECOCERT. Żyjąc w zgodzie z naturą, produkcja odbywa się bez testowania wyrobów na zwierzętach.

W Polsce nie ma niestety całej gamy produktów, kilka znalazłam w tym sklepie- KLIK, wszystkie kosmetyki są dostępne w niemieckim sklepie- TUTAJ.





Olej jest zamknięty w przeźroczystej buteleczce o pojemności 10 ml. Idealnie nadaje się do nakładania oleju punktowo i w okolice oczu. Kulką dodatkowo można wykonać przyjemny masaż. Olej szybko się wchłania bo przez aplikator wydostaje się bardzo niewiele produktu. 
Jest wydajny, używam go od około dwóch miesięcy i ciągle mam połowę opakowania. Kiedy go wykończę spróbuję wykorzystać opakowanie ponownie, może się uda:) Jak nie to poszukam podobnej buteleczki, bo olej w takiej wersji bardzo mi odpowiada. 
Wiecie może czy jakaś inna marka ma takie opakowania? 




Stosowałyście kiedyś kosmetyki marki Melvita? Jak się sprawdzały?

Pozdrawiam:)

27 komentarzy:

  1. ładny, nowy wygląd bloga :) taki świeży :D podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie widziałam oleju w takim opakowaniu, wierzę na słowo, że się sprawdza :) Nie miałam też niczego od Melvity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że sprzedają olej w takim opakowanku. bardzo wygodne rozwiązanie! w szczególności pod oczy :_

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę olej w takim opakowaniu, bardzo fajny pomysł :) i bardzo podoba mi się nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podoba mi się opakowanie. właśnie próbuję wysempić od cioci taką szklaną buteleczke z rulonikiem bym mogła tam przelewać oleje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać takiego opakowania, na pewno gdzieś można je kupić:)

      Usuń
  6. Super że jest w rolce bo to bardzo wygodne do użycia :) nie widziałam nigdzie żeby jakaś firma też tak miała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, właśnie otworzyłam krem pod oczy w kulce z yes to i.. moja kulka się strasznie zacina:p ale też jest metalowa jak na zdjęciu u Ciebie i .. fajnie chłodzi pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy w rolonie pod oczy bardzo dobrze się u mnie sprawdzają;, tego z yes jeszcze nie miałam.

      Usuń
    2. strasznie mi się spodobał efekt chłodzenia na metalowej kulce:) a u kosodrzewiny przeczytałam, że wycofują 'yes to' z sephory, więc stwierdziłam, że to ostatni moment, bo nie wiadomo jak będzie z dostępnością i.. udało mi się dostać taniej na allegro, za ok. 35zł z przesyłką:)

      Usuń
    3. W takim razie jak też poszukam, za taką cenę warto zrobić zapas:)

      Usuń
  8. Mnie zauroczyło opkowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z olejem arganowym w takim opakowaniu, ale przyznam - świetny pomysł, jeśli używa się go do skóry. Ja olejek stosuję na włosy, także takie opakowanie nie sprawdziłoby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy też go bardzo lubię,ale teraz stosuję głównie olej khadi do olejowania włosów.

      Usuń
  10. Kupiłaś na tej niemieckiej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu ładnie :) Super pomysł na aplikację oleju, szkoda że nie jest to bardziej popularne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam olej arganowy jako kosmetyk oraz jako olej spożywczy i jest rzeczywiście świetnym chociaż wymaga bardzo zasobnej kieszeni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w Lidlu był dostępny za 19,90 ekologiczny. Mała pojemność, ale do twarzy wystarczy na długo:)

      Usuń
  13. Jest może też jakiś inny olej w role?

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa forma, jestem wielką fanką arganu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ma przepiekne opakowanie :D az smutno, ze moj olej arganowy jest w fiolce aptecznej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można gdzieś znaleźć takie opakowanie:)

      Usuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger