I ♥ TEA

Cześć!

Najbardziej lubię zieloną, ale piję też białą, czerwona i owocową. Herbata jest u mnie ważnym elementem dnia i ogromną przyjemnością. Nie lubię pić jej w pośpiechu, najlepiej smakuje przygotowana w imbryczku i w dobrym towarzystwie. Ciągle szukam nowych smaków, ale mam kilka sprawdzonych, które są ze mną od lat. 

Poniżej znajdziecie zdjęcia znalezione w internecie, które mnie urzekły. Mam nadzieję, że się Wam spodobają:)







































Teraz marzą mi się takie herbatki, w pięknych puszkach odkryte TUTAJ:














Jaką herbatę lubicie najbardziej?

Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. piłam ostatnio tą herbatkę z kwiatu, są w zielonej herbacie posti :) kubeczek z pandą śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam czy można gdzieś kupić takie puste torbeczki na herbatę i stworzyć sobie własne kompozycje z suszonych ziół (podejrzewam, że można tylko nie wiem gdzie ;P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy widziałam, że dziewczyny robią własne takie torebeczki w prezencie..może trzeba wpisać w necie np. bibułka do herbaty czy jakoś podobnie ;)

      Usuń
    2. Można je dostać w sklepach internetowych, między innymi tutaj:
      http://www.kawaherbata.pl/product_info.php?cPath=203&products_id=642

      Usuń
  3. oj uwielbiam herbate i tez poznawac nowe smaki na pewno spróbuje nute i fabel te ;)) Lov organic dziś powinna byc u mnie :)
    a kwiaty urzekaja swym pieknem lubie patrzeć jak sie otwieraja pod wpływem ciepła wody :)
    pozdarwiam

    ps. widze ze link sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lov organic mnie urzekła:) Puszki są piękne!
      Dziękuję za link:)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam pić zieloną herbatę,zwłaszcza sypaną ,kocham tę gorycz,choć dużo osób na nią narzeka ;)
    Polecam Ci kanał Czajnikowy na youtube ,bardzo dużo ciekawych rzeczy o herbacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także przeglądam ten kanał jest świetny ^^ Moja ulubiona herbata to biała i zielona ;d

      Usuń
    2. Znam ten kanał i bardzo lubię:)

      Usuń
  5. Ja też bardzo lubię herbatę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham herbatę ! teraz szczególnie te z Big Active. Ulubiona to zielona - liściasta, biała liściasta i wszelkiego rodzaju rumianki, mięta, skrzyp. Jedyna którą nie lubię to melisa :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem maniaczką herbaty ale przede wszystkim , dobrej-bardzo dobrej czarnej herbaty.Nie lubię Liptona, jest taki "zwyczajny, bez wyrazu". Ostatnio smakuję się w herbacie z pomarańczą oraz z czarnym bzem. Próbowałam także kilka razy tej herbaty co wrzuca się kwiat do czajniczka i się on potem rozkłada (masz ją w zdjęciach)..też jest bardzo fajna ale specyficzna, mi nie zawsze smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez herbaty nie wyobrażam sobie życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach <3 Jestem herbatoholiczką <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupem takich saszetek do samorobionych herbatek, ale wychodziły dosyć drogo i zostałam przy tych "zwykłych". Ja bardzo polubiłam ostatnio te sypane, w szczególności zieloną z jakimś dodatkiem (teraz mam z pomarańczą i jest pyszna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam tych saszetek, mam kilka ładnych zaparzaczek i świetnie się sprawdzają:)

      Usuń
  11. bardzo rzadko piję herbatę,ale jeśli już to robię to zieloną,czerwoną albo białą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam herbatę. Śliczne zdjęcia wyszperałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Także uwielbiam herbatę :) Cudne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :) u mnie podobnie jak u Ciebie najczęściej gości zielona, czerwona i owocowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam herbatki. Ostatnio polubiłam białą. O dziwo mój mąż też :) Codziennie wieczorem przed spaniem zaparzamy sobie w czajniczku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ok:) Mam nawet dwa, oba lubię. Na pewno zrobię zdjęcia niebawem:)

      Usuń
  17. Uwielbiam pić różne rodzaje herbat,to napój który jest za mało doceniany :)
    Zdjęcia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie te zdjęcia są taki piękne! naprawdę świetne inspiracje wybrałaś! Zawsze takie inspiracje traktuję jak zapychacze na blogach ale u Ciebie są one naprawdę świetnie zebrane !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie robię często takich zestawień, bo wiem że to może drażnić, ale czasem można:) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Ja uwielbiam wszystkie herbaty, w zależnie od nastroju. Najczęściej piję zieloną, z opuncją czy z miętą, w pochmurne dni uwielbiam waniliowy czaj z angielskiego tesco z odrobiną mleka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ekocentryczka , Blogger